Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

fredag 30 oktober 2009

Dödligt inlägg

Död fågel

Det har tydligen varit fest här idag. En av katterna (troligen Bonus) har dragit in en fågel och stökat runt. Eftersom Thomas inte inser vikten av att hämta kameran och dokumentera eländet, så fick jag ladda hem en dödfågelbild från nätet.

Häromkvällen drog han in en mus. Jag hade gått och lagt mig och fick gå upp i bara trosorna och jaga fram honom under soffan. Han åkte ut med musen kvar i mun. Det får vara nog med djur under soffan.

Tänkte använda helgen till att rensa lite i skåp och lådor. Man har mycket skit som ligger där. Alla utom Thomas. Han behöver minsann inte rensa något. Allt han äger är nödvändigheter.

 Son i grön tröja

Min son fyller 22år imorgon. Tänk va tiden går…………..zzzzzzzzz

Inga kommentarer: