Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 24 oktober 2009

Hösthelg

Hej alla glada. Jimmi och Jonas har nu skrivit kontrakt på en lägenhet i Dublin. Så här ser den ut. Den var inte billig, men de delar på hyran så det kommer nog att gå bra.

Bild 012 Emil och lilla Julia var på besök häromdagen. Julia for omkring som ett yrväder som vanligt. Jag måste köpa den ungen.

Razla5 Gustaf och Martina har en liten schäfervalp. Det var inte lätt att ta kort på det djuret. Hon satt inte speciellt still. Men här är ett som gick att lägga ut på bloggen.Hösten är här ordentligt. Trädgården är trist. Det enda fina är färgerna på löven (som börjar bosätta sig på gräsmattan. Thomas brukar vara framme och kratta bort dem, men han har varit sjuk i 3 veckor så vi får väl kratta på våren i stället. Nu är det så fuktigt och gräset är så långt.

trist baksida 2

Häromdagen hittade jag en mystisk vätska i tvättbollen. Det ser ut som om Thomas har kissat i den. Han säger att det är tvättmedel. Jag tror det är kiss.Ankan är inte glad över att stå bredvik “kisset” heller. Thomas får skärpa sig.

Bild 010

1 kommentar:

Marre sa...

Sidan kan inte visas vad an detta?