Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 5 oktober 2009

Lammfest

Nicke vinkar  Min beundrare till vänster

I lördags var det dax för Nickes årliga lammfest. Janne och Hjärtat kom ända från Eskilstuna för att partajja lite. Vädret var inte till någon fördel för att grilla lamm ute. Det regnade och blåste. Tur att man hade björnmuffen på sig. Jag med varm björnmuff Det spelades gitarr och vi sjöng av hjärtats lust.

 Hjärtat in real action Mia jazzar med Sen blev det lite dans. Hjärtat svängde sina lurviga med stor inlevelse. När vi kom hem fortsatte sång och dans. Hjärtat bjöd på ljuvlig sång (som hon alltid gör).

SångfågelIdag skall jag ut på promenad med Martina och Linda. Sen skall det plockas nypon.

Inga kommentarer: