Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 15 oktober 2009

Alla är sjuka

Bilen är sjuk. I förrgår körde jag in bilen i en cementpelare i garaget på jobbet. Bilprovningen sa att höger bakbroms är dålig, växellådan läcker olja.

Trasig bil 

Thomas är sjuk. När jag kom hem med min trasiga bil, låg han med hög feber och grisig influensa.

Sjuk sambo

 

 

 

 

 

Basilikan är sjuk. De fick en massa bladlöss på sig och Thomas ställde ut dem på altanen. De dör nog snart.

Sjuk basilika

 

 

 

 

 

Baileys ser bara sjuk ut.

Sjuk kisse

Jag mår inte heller så bra, men som vanligt går jag bara och känner mig halvhängig. Inget att vara hemma från jobbet om. Nu skall jag dricka lite kaffe. Krya på er allihopa.

2 kommentarer:

Marre sa...

Alla är sjuka men jag är bara sjuk i huvudet. Men akta er när ni ligger och är dåliga kanske vedmannen slår till.

Mia sa...

Meh!! Ni kan ju inte bara vara sjuka sådär och otäckt med anfallande cementblock! I detta hem har en vägskrapa kört ner i Linas hals,så hon blev åxå sjuk.