Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 17 oktober 2009

Vem är ni?

Jag har lagt till en funktion på min hemsida som visar hur många som är inne och tittar på bloggen. Där kan jag gå in och se varifrån dessa kommer. Jag kan inte se vem det är, utan vilket bolag de är uppkopplade emot.

En person kommer ifrån United Kingdom. Kan det vara Faye? En kommer från Hägersten. Gissar på Thomas pappa Bosse. Kaggebodagodingarna ser jag också. Hej på er.

En bor i Stenstorp, vilket jag tycker är roligt eftersom min farmor bodde i Stenstorp innan hon “flyttade till himlen”.

Det vore ännu roligare om alla skrev en liten snutt i kommentarer eller i rutan till vänster. Då skulle mitt liv kännas lite roligare.

Kram på er alla vem ni än må vara. Det här är iallafall jag:

En ung Dahl Grönsaker är bra för hälsan Utan glasVink Chic Puss på er alla

Pjåskkärring  Oj vad kul Nyårspuss Bästa bilden hittils

1 kommentar:

Mia sa...

Häj på rej. Du e så gullig och jag vill åxå ha denna funktion med räknare osv.