Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 20 oktober 2009

Idag har jag luktat skumt

fullgubbe

Det började strax före lunch. Något luktade gammal uteliggarfyllo. Jag har luktat på alla mina kläder och på mig själv, men inte luktar det illa. Lukten blev värre och värre och när jag kom hem bytte jag alla kläder. Inte hjälpte det. Nu sitter jag här och fnyser och undrar om det ändå ÄR jag som luktar. Eller så spelar min näsa mig ett spratt. Får hoppas att det går över till imorgon.

Jag är väl inget uteliggarfyllo? (Ja det ska vara på helgen då)

 

1 kommentar:

Marre sa...

Fyllo sUSSI dU MÅste boSta TänDERna ibLAnd.