Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 27 oktober 2009

Konstigt

Jag har inget att roligt blogga om vad gäller mitt liv och leverne. Ej heller har jag en fin bild att visa. Däremot var jag precis inne och kikade på mina vänners bloggar och skrev en liten kommentar. När man kommenterar får man skriva ett konstigt ord som bekräftar att man är en riktig människa som kommenterar och inte ett fånigt spamprogram. När jag kommenterade på Mias blogg fick jag skriva reofult. På Martinas fick jag skriva 2 ord, porpo och nagynin. Några förslag på vad dessa ord betyder???

Jag kom då att tänka på barns förslag på vad saker kan heta. Pyssabyss betyder flygplan. Joju är en dammsugare. Nonno är vatten och rangsrun är husvagn.

Porpo på er.

Inga kommentarer: