Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 31 juli 2011

Båtliv

Knappt hemkomna från Ramsberg, drog vi ut på äventyr igen. Här sitter Thomas med Julia i knät i Emil och Lindas båt. Vi är på väg till Harö. Där har Emils farbror Palle och hans Carina, hyrt en liten stuga precis vid havet. Julia är inte sur. Det ser bara så ut. Kevin i bakgrunden, riktigt lyser av skärgårdsglädje.

Sommar 2011 208

Här är stugan som så småningom skall bli röd med vita knutar. Man blir väldigt avundsjuk. Brassestolarna i sverigeflaggmodell var något som vi blev förälskade i.

Sommar 2011 229

Solnedgången var helt otrolig. Thomas och Kevin försöker få fisk och blir två fina siluetter framför himlen. Ser det inte romantiskt ut?

Sommar 2011 216Sommar 2011 221 

Grabbarna sitter i båten och dricker öl. Här har Mattias roligt åt Thomas historier. Thomas går nu under namnet “kocken”, eftersom Mattias tycker att han “saltar” allt han säger. Det tycker vi också, men vi alla håller med att de blir mycket bättre då.

Sommar 2011 218

Vi sov i båten och Emil, Linda och ungarna sov i deras fina nyinförskaffade tält.

Sommar 2011 228

I fredags anlände Gurras och Martinas “Tekla” samt deras farmors “Elida” och farbror Eriks båt. Tror han hette Erik. Vad båten hette kommer jag inte håg. Det liknade en gästhamn på Möja.

Här sitter vi bredvid Tekla och väntar på morgonkaffe. Vi hade själva inga möjligheter att värma vatten, så glädjen var stor

Sommar 2011 214 Sommar 2011 237

Här har vi en fin bild på Tekla under hemgång på Lördagen.

Sommar 2011 245

Vad kan man säga? Tur att vi har sådana trevliga vänner. Jag säger bara Puss på Er!!!!!

Sommar 2011 210

Inga kommentarer: