Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 14 juli 2011

Mysig middag

Igår städades det igen i huset. Att jag inte kan låta bli. Men det är fint nu. Vi var på Havspiren och åt middag med Markku och Lotta igår. De kom hit strax innan 5 och drack en fördrink. Vi hade det jättetrevligt och det var mysigt att det bara var vi 4 för en gång skull.

Så här trevligt var det:

Sommar 2011 109 Sommar 2011 101 Sommar 2011 102 Sommar 2011 103 Sommar 2011 107 Sommar 2011 108

Thomas var skojfrisk som vanligt.

Sommar 2011 106

Jimmi tog sista bussen till Norrtälje igår och nu ligger han och sover i lillhuset. Han får väl sova tills han vaknar. Men sen blir det fest.

Inga kommentarer: