Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 10 juli 2011

Håller på och fixar

Har varit uppe sedan halv 8. Satt och surfade ett tag, innan jag fick spring i benen. Har plockat bort saker som skall ligga någon annanstans än där de låg. satt på en tvättmaskin, vikt tvätt plus andra hushållsarbeten.

Jimmi landade på Västerås flygplats 10:40 och är ju på väg mot Stockholm.

I fredags åkte vi till Vätö självplock och plockade jordgubbar. Det blev två hinkar. Kostade 400:-. Jag satt sen och noppade gubbarna i ena hinken som skall bli sylt. Den andra hinken får bli saft.

Bloggbilder 048

Igår for jag runt i trädgården och rensade i rabatterna. Gräset klipptes också. På kvällen gick vi till Emil och grillade lamm. Thomas, Emil och Julia gnagde väldigt på benen, så gott var det.

Bloggbilder 055 Bloggbilder 054

Jag tror inte att jag har visat min nya fina kaffemaskin här på bloggen. Jag har velat köpa en i snart 3 år, och nu slog jag till.

Bloggbilder 051

Avslutar blogget med två blombilder.

Bloggbilder 050 Bloggbilder 049

Inga kommentarer: