Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 27 juli 2011

Hemma igen

Nu är vi hemma igen, men vi måste snart åka tillbaka. Det har varit två underbara dagar med god mat och mysigt sällskap. Jag lovade att ta kort på utsikten. Här kommer den.

Sommar 2011 196Sommar 2011 197 

Den lilla dammen blev Thomas kär i och tänker väl gräva upp halva trädgården hemma för att anlägga en egen.

Här står Carina och Linda och lagar mat. Det blev lasagne.

Sommar 2011 200

De hade ett gammalt växthus som stod på baksidan som de tyckte att vi skulle ta med oss hem. Det fanns inga glasrutor i så de får vi fixa själva. Hur vi nu skall skruva ihop detta vet ingen.

Sommar 2011 202 

De hade fått ett nytt och behövde inte det gamla längre. Så här skall det se ut när det är uppsatt.

Sommar 2011 203

Stackars Thomas har ångest. Här bär han delarna till bilen. Mja… jag hjälpte också till. Så synd var det inte om honom.

Sommar 2011 204Sommar 2011 205 

Kevin bär också delar. Här är en bild på deras altan som vi “bodde” på i två dagar. Mången korsord löstes och mången glas vin dracks.

Kram

Sussi

Inga kommentarer: