Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 13 juli 2011

Redan Onsdag

Nu ha man gått hemma och lullat i två dagar. Precis vad man behöver. Igår for jag in till Norrtälje och fikade med min allra första arbetskamrat, Ingela. Det var uppfriskande. Vi gick och kikade lite i affärer. Jag hittade en kul hjälm, som jag dock inte köpte.

Bloggbilder 056

Hittade också ett vinställ som man hänger på väggen. Köpte inte den heller.

Bloggbilder 057

Vi avslutade med ett besök på bolaget. Jag hade ju ingen rom hemma till mina mojitos.

När jag kom hem såg jag på facebook att Mia skulle sitta på altanen och ta et fotbad, så jag tog min balja, fotfil och handduk och gick ner till henne. Hon bjöd på kaffe och vi filade och samtalade om livet. De har fått hem sin lille kisse som jag försökte fotografera. Men det var inte lätt. Se själva.

Bloggbilder 059 Bloggbilder 058

Jimmi8 har inte heller varit hitåt än. Han skulle ut ikväll och träffa några kompisar och tyckte att han kunde ta sista bussen hit. Det låter väl bra. Jag skall dock till Havspiren ikväll, för ett litet middagsmys med Markku och Lotta. Får se om han hinner till Norrtan innan vi åker hem. Annars får han åka taxi.

Kram

Inga kommentarer: