Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 1 augusti 2011

Sommarbio med Kaggebodingarna

Jag har inte bara tagit kort under semestern. Några filmsnuttar har det blivit också. Här sitter vi i Norrtälje hamn och fiskar strömming.



Här åker Linda och Kevin gummiring efter deras båt. Det ser lite vingligt ut, men hon fick snart till det och fick åka med alla ungar.


Böghög är väldigt kul. Här demonstrerar grabbarna hur man gör. Stackars Micke blir visningsobjekt.


Lindas föräldrars lilla Sanja, tycker väldigt.... VÄLDIGT,, mycket om att bada.



Thomas tycker ju om att pyssla. Detta skall föreställa en fontän. Bli inte rädd för spöket som springer förbi i slutet på klippet, det är antagligen cigarettrök....eller spöke om ni vill. Jag vill!!!!!



På midsommar är det tradition att åka en traktorvända med Gurra. Visst längtar man redan till nästa midsommar?


Kram på er alla. Hoppas ni tyckte att filmerna var tillfreds.

Inga kommentarer: