Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 7 juli 2011

En dag kvar till semester

Har precis kommit in från trädgården där jag har vattnat grönsaker. Förbannade mygg!! Vi har ju köpt myggdemonen. Det är ju där de skall vara. Alla tjejjer har köpt en varsin onepiece. Här är en bild på min.

265269_10150233580222857_715022856_7388938_2544501_o

Julia och Kevin ville också ha en. Julia kom då på att hon hade en annan variant och sprang in och satte på sig den.

Sommar 2011 094

Smultronen i trädgården har också mognat. Dessa ligger nu i frysen till jag vet vad jag skall göra med dem.

Sommar 2011 086 

Jimmi kommer hem på söndag. Det blir mysigt. Får se hur många dagar han orkar ligga i hängmattan i Kaggeboda. Han ska väl in till stan och träffa pappa, syskonen och kompisarna också. Men lite får jag väl dela med mig av honom.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att det kan bli fredag och sista arbetsdagen innan semestern.

Kram

 

k

Inga kommentarer: