Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 18 juli 2011

Sommaren fortsätter

Det fina vädret fortsätter. Idag har vi varit ute och plockat kantareller. Det blev ca 2 liter för mig och ca 3 liter för Martina och Mia. De skulle ge bort sina till Martinas mormor, men inte jag inte. Jag är en riktig snåljåp.

Sommar 2011 150 Sommar 2011 151

Vi satte oss sen på MES-husets altan för att rensa dem. Martina bjöd på kaffe.

Jimmi har varit hemma och hälsat på. Han  dök inte upp förrän natten till Torsdagen. Vi grillade kyckling och Jimmi gjorde världens godaste guacemole. Att man hade en sådan duktig son…..

Sommar 2011 112

Men så lång han är……..

På fredagen kom Jonas ut. De åkte in till Norrtälje och badade med några kompisar. Umgås med mamma verkar inte vara särskilt kul.

Sommar 2011 118

Här är jag med min fina Onepiece på. Alltså, den urtrista morsan som man inte kan umgås med….

Sommar 2011 117

På kvällen gick vi upp till Emil och Linda för att grilla och träffa Lindas mamma Carina och pappa Hasse. De har kommit ända från Ramsberg för att hämta Kevin och Julia. Det var kul att se dem igen. Carro följde också med.

Linda, Jimmi och jag

Sommar 2011 130 

Sommar 2011 131 

Linda, Jimmi och jag igen…

Sommar 2011 122 

Carina och Carro som fick låna Lindas Onepiece

Sommar 2011 123

Hasse och jag.

I Lördags hade vi kul igen, men det får jag blogga om nästa gång.

Inga kommentarer: