Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 25 november 2009

Onsdagskul

Ätit fisk i två dagar. Men det gör inget för det var gott.

Bild 002 

Bilen är inlämnad på verkstaden så jag åker buss till jobbet. Tur att Björta åker halv 7 på morgonen så att jag kan följa med in till Norrtälje. Om jag vore rejält morgonpigg, kunde jag kanske åka med herr Wranning, men han åker ju okristligt tidigt.

Det var någon som hade bakat sockerkaka idag. Detta hittades på spisen.

Bild 003

Kanske skulle gå och sätta på lite kaffe istället för att sitta här och blogga.

Inga kommentarer: