Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 10 november 2009

Fisken i soffan

Har haft en underlig helg. I torsdags kväll började det att "isa" i näsan. Fredagen bestod av snyta sig. Lördag morgon åkte vi in till flygfyren med Björne och Mia för en fika samt handla till kakbak. Mådde ganska bra. Hemma bakades det i 3 timmar, sen var jag ganska mör. Vaknade på natten och tänkte att det blir nog ingen födelsedagsfika, men det är tur att det finns treo. Så här fint blev det:
Här är lite bilder på firarna. Det var längesen vi samlades allihopa.
Emil och Linda hann åka hem innan jag kom ihåg att plocka fram kameran. Jimmy och Raisa kom efter jag tog kort och sen svek minnet igen. Får koncentrera mig på dem nästa gång.
När alla hade åkt hem till sitt, så släppte väl adrenalinkicken och jag blev liggandes som en fisk i soffan och ligger kvar där än. Idag känns det lite bättre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man ser ju så himla pigg ut på detta kort :-) Ja vi är sjuka hela tiden Kram martina