Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

fredag 20 november 2009

Nostalgitripp

Picture 006

Det är november och trist. Jag sitter här och längtar till sommaren, men får väl hålla tillgodo med minnen av den som varit, t ex lata gubbar i hängmatta:

Picture 025 Picture 026

Mojitos och inredninstidningsläsning:

Picture 023 Fiskeresor:

 Picture 041  Picture 040

En del underliga beteenden:

Picture 064 Picture 044

Anneli på häst Picture 088

Intag mat och vin tillsammans med kära vänner:

Picture 010 Picture 015 Picture 013

Bild 013 Bild 012 Bild 018

Jag får korka upp en flaska vin och längta tills nästa sommar.

Inga kommentarer: