Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 5 november 2009

Näsan är dum

Näsan har inte bestämt sig för om han (ja han) ska börja snora eller ej. Varje kväll känns det som om influensan startar. Men nästa morgon, vaknar jag och mår bra. Ska gå och kika i barskåpet för att se om det finns någon medicin där.

Thomas har operrat knät

Thomas har opererat knät idag. Här ligger han i soffan och flummar. Han har väl hela kroppen fylld med bedövningsmorfinlugnandeknarsch. Doktorn har ritat på benet. Ser nästan ut som om de tatuerat mystiska symboler.

Lårtatuering

Jag lyssnar för närvarande på Dan Browns “Den förlorade Symbolen”. Kanske därför tatueringen blir mystisk. Har bara lyssnat på 5 cd-skivor, men hittills är den bras. Thomas får ta över de första skivorna och lyssna på dem när han ligger och kurerar knät.

Kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Snor jag trodde inte du kunde bli sjuk. Själv så mår jag bättre.
Det var inte mystiskt när han bor ihop med dig det var ett medelande fråm et till dig. Kram Martina