Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 16 november 2009

Matglad

Det äts väldigt i det här huset. I helgen har vi lyckats trycka i oss en chipspåse, en ostbågspåse, 3st 200g chokladkakor. Nu får det vara nog. Jag får skriva i bloggen vad jag äter så att jag får skämmas inför er alla. Alla bullar och kakor är slut efter min födelsedag. Det tog inte många dagar. Fy, sånt Svullo man är.

Det är inte bara Thomas och jag som står för ätandet. Här har Bonus smaskat gott under bordet i båtrummet.

Bild 001

Så fort jag lägger in en bild så glömmer bloggskrivarprogrammet vilket teckensnitt som användes ovanför bilden, och ntror ni att jag kommer ihåg vilket jag använde? NÄ, så jag får hitta ett annat. (Bara en förklaring till teckensnittbytena).

Nu skall jag dricka kaffe.

Matintag Måndag:  Lunch: Grekisk sallad. Middag: Fläskfilé med murkelgräddsås och ris, sallad (från igår). Godis: NEJ

Inga kommentarer: