Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 1 november 2009

Har inte varit utanför dörren på hela dagen

Hela söndagen har jag varit inne och rensat ännu mer skit. Idag var det bokhyllan i vardagsrummet som fick behandling. Nu står kokböckerna tillsammans, trädgårdsböcker likaså osv. Det står en del som skall slängas/bortskänkas på golvet. Här står de på vardagsrumsbordet tillsammans med annan skit.

Bild 005

Sen tog jag min garderob. Här står den skiten som ska till tippen.

Bild 004 Ja, allt utom ryggsäcken som T ville ha (det går inte att slänga saker när han är med). Nu blir den kvar i en annan del av huset och kommer ta plats där istället.

Bild 001

Grannen kom på besök idag. Men han kom inte in och fikade utan satte sig på min motorhuv och stirrade istället.

Inga kommentarer: