Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 29 november 2009

1:a advent

Bild 010

Det är 1:a advent idag och igår städade jag så att julpyntet inte skulle stå i dammig miljö. Det blev så fint. Jag tycker dock att jag har för lite pynt, men var ska jag förvara det under resten av året? Det finns ingen plats. Får ha det som jag har det.

Bild 008

Det ser lite juligt ut ändå….

Bild 009 Julkrans med en orkidé i mitten. Orkidéen är ett s.k skott från en annan orkidé. Kul tycker jag.

Bild 014 Thomas stereobänk är också “förjulad”

Tobbe var här en stund och lekte lite med Thomas. Han hjälpte till med pyntet. När han hade åkt hem, hittade jag tomtar på lite udda ställen.

Bild 016

Vid ytterdörren…..

Bild 017

I fruktskålen som Thomas pappa gjort…

Bild 019

Bredvid micron…..

I eftermiddag ska vi till Gurra & Martina på glöggmingel. Får ta med kameran………

Inga kommentarer: