Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 5 juni 2010

Lindas möhippa.

Igår hade vi möhippa för Linda. Vi möttes allihopa på flygfyren där vi tog henne. Vi klädde ut henne i hemska kläder och hon fick börja med att hjälpa folk att välja gurka och meloner.

Lindas Möhippa 008 Lindas Möhippa 007

Vi åkte sen ner till socitetsparken i Norrtälje, där vi drack champange, åt jordgubbar och pastasallad som Martina hade gjort. Där fick hon också utföra vissa uppdrag som gav olika poäng. 1kr per poäng fick hon.

Lindas Möhippa 027 Lindas Möhippa 019 Lindas Möhippa 023

Därefter gick vi in till centrum och skulle dricka oss en öl. Det tog lite tid eftersom hon behövde ölpengar och jagade poäng hela vägen dit.

Lindas Möhippa 049

Vi tyckte att trädgården vore mysigt, men inte blev vi insläppta där inte. Vi var för stojjiga och fulla tyckte de. Tråkigt ställe tyckte vi och fick gå till pubhörnan istället. Däreblev vi varmt mottagna.

Lindas Möhippa 053

Linda såg ut att ha jättetrevligt. Mycket poäng fick hon också. Över 500. När ungdomarna skulle gå på krogen så åkte vi gamlingar hem.

Inga kommentarer: