Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 29 maj 2010

Ljuva semester

Jag har 29 dagar semester som måste plockas ut innan jag slutar på 3GIS. Jag kan ta semester varje fredag under juni, 1 hel vecka i juni, samt 4 veckor i juli. Igår var första fredagen som jag var ledig och det var underbart. Så skulle man ha det jämt. Trots att jag använde den till städning och tvätt hemma, så var det otroligt avslappnande. Jag sådde också lite mer grönsaker i landet.

Har inte tagit några foton på nån vecka så jag får visa några gamlingar.

Bild 008 Bild 005

Jimmi och Raisas nya vovve, Bosco.

 Bild 030 Bild 029

Thomas nya hittegods. En gammal vattenspruta som han och Björta har mycket kul med.

Bild 033

Vidriga liljebaggar strax innan jag trampade ihjäl dem.

Kram och hörs senare

Inga kommentarer: