Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 22 juni 2010

Jannes avskedsfest

Vi var i Eskilstuna i helgen och vinkade av Janne som ska åka till Bahrain och jobba i 2 år. Vi åkte redan i torsdags och åt en middag på 4 man hand på Tingsgården. En restaurang som ligger bredvid ån som rinner igenom staden.

På fredagen hade deras vänner Tajna och Robert lånat ut sitt hem och trädgård.

Jannes avskedsfest 008

Här har grabbarna det bra i solstolarna.

Jannes avskedsfest 013

Hjärtat hade det också bra i solen.

Jannes avskedsfest 014

Tajna poserar med sin fina väska.

Jannes avskedsfest 027

Vet inte vad hon sysslar med här….

Jannes avskedsfest 023

Jobbarkompisarna hade gjort en fin huvudbonad.

Jannes avskedsfest 028

Kjelleman och nån jag inte kommer ihåg vad hon heter.

Jannes avskedsfest 033

Verran som är världens trevligaste.

Jannes avskedsfest 044

Alla ville bada i deras nya bubbelpool. Jag fick inte för min operation, och tur var väl det. En baskelusk trivdes i det varma vattnet och några fick blåsor på kroppen. Thomas fick en penicillinkur och mår sisådär.

Snart är det midsommar. Vi ska till Högmarsö skärgårdskrog imorgon och äta middag med Nicke och Anna. Eldkvarn skall uppträda, vilket blir kul. Skönt att jag är ledig på Torsdag.

Inga kommentarer: