Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 15 juni 2010

Sista dagen på semestern

Imorgon börjar jag att jobba igen. Jag skall till Strandkliniken först och ta bort stygnen samt få mer förmaningar av Dr Oya. Jag ser mycket bättre ut nu. Jag är fortfarande väldigt svullen, både på ögonen och på låren, men det blir bara bättre och bättre. Just nu är jag väldigt less på stygnen och tejpen.

Tänkte dela med mig av en bild på mina fina mamelucker som jag måste ha på mig dygnet runt i 3 veckor till. Sexigt värre.

Bild 001

Hela huset ligger och sover. Klockan är nu 13.11. Vad händer??? Jag skulle behöva göra en massa saker, men de för oljud med sig och det går ju inte. Jag får blogga och dricka kaffe. Tog kameran och gick ut i trädgården och fotade lite.

Bild 004

En liten gurka håller på att blir stor. Kanske blir den midsommarmat.

Bild 002

De fina liljorna som jag fick av Maria på jobbet förra sommaren blommar så fint nu.

Bild 003

Jordgubbarna växer så det knakar. Det kanske inte syns på bilden, men det är massvis med vita blommor på dem. De kanske också blir klara till midsommar.


Inga kommentarer: