Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 6 juni 2010

Vy över omgivning

Helgen bjöd på fint väder. I lördags var det Custom Bike Show i Norrtälje. Vi tog Motis på en tur in till stan, för att cruisa lite. så alla fick njuta av den fina blå färgen.

Trädgård (6)

Det var träff på hundklubben så ingen var hemma och Thomas och jag köpte lite grillmat och avnjöt en middag på tu man hand. Mysigt värre.

Det växer så det knakar i trädgården.

Trädgård (1)

Äppelträdet som aldrig har blommat, ställer upp med 4st små knoppar.

Trädgård (2)

Potatisen tittar upp i landet.

Trädgård (8)

Stranddriften som planterades förra året i en av bergsskrevorna, överlevde vintern och blommar nu.

Trädgård (5)

Thomas har satt upp hängrännor på lillboden och hängt en kedja från taket ner i en trätunna som skall samla regnvatten.

Trädgård (11)

Onda ögat är upphängt i körsbärsträdet, så nu vågar ingen komma hit och vara dum och otrevlig.

Kram och hörs snart.

Inga kommentarer: