Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 10 juni 2010

Jag ser hemsk ut

Igår opererade jag ögonen och sög lite lårfett. Jag mår bra efter omständigheterna. Har inte kunnat sova något inatt eftersom jag har ömma lår, och kan inte ligga på sidan. Ögonen är svullna och röda och jag ser ut som om jag har varit i slagsmål och förlorat stort.

Inte kan jag åka någonstans heller eftersom jag ser ut som jag gör. Men jag får hoppas att svullnaden går ner snabbt. Tänker inte lägga ut bilder på eländet. Vill ni se så får jag väl skicka ett mms.

Kram från mig

Inga kommentarer: