Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 27 juni 2010

En liten tur på sjön

Vi har haft en underbar dag på sjön. Björn och Mia skulle ut med sin båt och vi hade äran att få följa med.

Här står Lina och väntar tålmodigt på att killarna ska bli klara med det de nu höll på med.

Båttur Juni 004

Mia väntade nog lite hon också.

Båttur Juni 006

Se sådana glada, halvnakna och skalliga gubbar som kör båt.

Båttur Juni 012

Vi åkte runt lite ett tag för att se om vi kunde hitta någonstans där vi kunde fika. Killarna ville fiska. Vi hamnade i “Lugna viken”, som B&M kallar den.

Båttur Juni 018 Båttur Juni 019 Båttur Juni 015

Vi hade kaffe med oss och de hade limpsmörgåsar och bullar. Tur att man har så trevliga grannas så man inte behöver svälta.

Båttur Juni 020

En val dök upp och tog en nypa luft bredvid oss.

Hörs nästa gång!!

Inga kommentarer: