Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 5 juli 2010

Sommarbröllop

I Lördags hade vi bröllopsdag här i Kaggeboda. Våra kära vänner Emil & Linda lovade varandra evig trohet, kärlek och en och en annan ålandsresa. De hade ceremonin i sin trädgård. Tur hade de med vädret också. Det var förståss väldigt varmt, men hellre det än regn.

Här poserar vi innan avång.

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (2)

Här följer några bilder på en del i sällskapet innan ceremonin.

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (3)

Från vänster: Daniel, Mathias, Jimmy och Thomas

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (9)

Vä: Lindas systrar Frida och Caroline. Lindas moster.

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (12)

Emils faster Anna

Ceremonin var enkel men vacker.

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (17)

Här kommer bruden

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (18)

När denna bilden togs, var det redan försent. Här är de man och hustru.

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (44)

Thomas får en stor kram av bruden.

Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (108)

Här fullbordas äktenskapet del 3. Den otroligt goda och fina tårtan hade Martina “svängt ihop”.

Emil & Lindas bröllop 2010-07-03 (134) Emil & Lindas Bröllop 2010-07-03 (149)

En form av bröllopsvals bjöds det till, trots att Emil inte var så sugen frän början.

Jag har tagit så många bilder, men det blir för många att lägga ut här. Resten av kvällen var riktigt trevlig. Det dansades vilt på dansgolvet. Vi kramades och “bråkade” med goda vänner och med grannar som ville sova. Precis som det skall vara på ett bröllop.

Stort grattis till brudparet!!!

Inga kommentarer: