Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 13 maj 2010

Grillen är klar

Nu kan ni får grillmat anrättad i denna skönhet när ni kommer och hälsar på i sommar.

Bild 101

När sånt här händer är jag stolt över min “man”. Det har tagit 3 år, men skam den som ger sig. De är bara taket som skall bytas ut. Plåttak är inte så snyggt, men det duger så länge.

Jag var med på galej i tisdags. Den grupp som jag ska tillhöra på Klara Papper, var ute och roade sig. Vi spelade Boule ute på Djurgården. det finns en bana som heter Prins Bertils boulbana där man kan spela och äta sig en god bit mat. Alla var jättetrevliga. Detta kommer att gå bra.

DSC00327 Jag fick spela med en Fredrik och vi vann alla spel, så vi hamnade i finalen. Under spelen hade tre tjejjer till anslutit sällskapet och vi fick ta in en skön tjej som hette Catarina i laget. När sista spelet startade så låg vi lika. Sista klotet skulle kastas och motståndarna hade avancerat så att de skulle vinna spelet om inget mirakel inträffade. Då stiger Catta fram och krossar med det sista klotet. Catta är en bra tjej!!!!

Jag har hittat ett underställ till MC-klädseln. Det passar mycket bra till Motis glada blåa uppsyn. Och som vanligt är det inte flickan på bilden som har skrivit i den här bloggen.

Snygg outfit

Finns att köpa på Bonprix

Inga kommentarer: