Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 23 maj 2010

Det blev en fin invigning

Poolen är invigd. Sommaren är här nu så vi tyckte att ett dopp i poolen vore fint. Emil och Linda kom över med badkläder och så blev det dopp i grytan. De hade besök av Lindas syskon, Johanna och Frida som deltog i festyran.

Bild 036 Bild 084 Bild 087 Bild 041 Bild 043 Bild 061 Bild 083

Thomas syster Mia och hennes kille Jörgen med dotter kom också för en liten snabbfika. De badade dock inte. Mia och Martina hade varit i Eskilstuna och tävlat med hundarna. När de kommit hem slöt även Mia in i glädjeropen. Dock utan bad.

På kvällen grillade vi korv och satt på altanen och drack lite vin.

Inga kommentarer: