Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 10 maj 2010

Det är kallt ute

Har precis varit ute och rökt en cigg. Fy fasen. Det var inte kul. Jag vill stoppa ner potatis och lök i jorden nu. Det kanske går att göra, men det är inte roligt att vara ute i trädgården  när det är så kallt.

Har varit och hälsat på på klara papper idag. Det var trevligt. Jag fick träffa mina blivande arbetskamrater. Imorgon får jag följa med dem ut. Vi ska spela boule och äta en bit mat.

Har inga nya bilder att visa, men det kommer väl. Jag är ledig Torsdag-Söndag denna vecka. Janne och Hjärtat kommer nog över i helgen. Det är alltid roligt. Hoppas det blir varmare väder då.

Kram S

Inga kommentarer: