Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 24 mars 2010

Nu lägger vi ner vintern

När jag kom hem efter jobbet idag så hade Thomas tydligen startat våren. Utemöblerna var framtagna och står så fint på verandan.

Bild 092

Snön börjar smälta, nu ser man lite av gången fram till dörren. Bild 093 Något börjar krypa upp ur jorden intill husväggen. Kan det vara mina tulpaner??

Bild 094

Inomhus växer det desto mer. Så här fina är mina orkideer.

Bild 090 Bild 083 Bild 088 Bild 089

Inga kommentarer: