Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 11 mars 2010

Inte långt kvar

St patrickdagen

Vi åker till Dublin på Lördag. Det kan vara någon som missat det, därför vill jag påminna alla. Vi ska hälsa på Jimmi och Jonas. 17 Mars är det St Patrick´s Day och då ska vi dricka Guinness. Det ska vi i och för sig göra varje dag men det hör inte hit. Jag ska försöka blogga lite under veckan så ni kan vara med och festa.

2 kommentarer:

weronica sa...

Hoppas ni får skoj:-) JAg drar oxå dit på söndag o stannar där tills juni:)
/weronica

weronica sa...

Hoppas ni får skoj:-) JAg drar oxå dit på söndag o stannar där tills juni:)
/weronica