Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 10 mars 2010

God mat och trevligt sällskap

Jag var ute med tjejjerna från jobbet igår. Vi var på Restaurang Grill och åt så god mat. När jag var hos frissan förra veckan, sade de att Grill hade blivit så dåligt och deras kött var segt. Vi funderade på att avboka och välja en annan restaurang, men gick ändå. Det ångrade vi inte. Allt var gott. Maten, vinet, efterrätten. Till och med cappucinon.

DSC00246[1]

Bilden blev lite suddig, men visst ser det gott ut. Jag åt Lamm. Lite dyrt kanske. 295:-

DSC00247[1]

Efterrätten var underbar. Särskilt yoghurtglassen. När Jimmi och Faye kommer hit så måste vi gå dit.

Inga kommentarer: