Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 1 mars 2010

Mars

Bild

Hittade en kul kille på golvet i köket i helgen. Undrar var han tog vägen sen. Antingen blev han uppäten av Bonus eller dammsugen av Thomas.

Vi har haft en ganska lugn helg. Thomas åkte in till Stockholm i fredags för att umgås lite med sin gode vän Janne. I lördags gick jag över till grannarna och löste melodikrysset. Alltid lika kul. I söndags skottades det tak hos andra grannar. Thomas ramlade ner. Den klanten. Han landade dock ganska mjukt i en snödriva. På kvällen blev det pizza och filmtittning. Kul liv man lever.

Inga kommentarer: