Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 4 mars 2010

Vad gör man?

Snö3

Jag vet att man inte ska fippla med annat medan man kör bil, men jag var tvungen att ta ett kort på E-18 Norrtäljevägen. Nu dämpade mobilkameran det mesta av den virvlande snön, men visst ser det halt ut?

Snö2

Så här fin är vägen i Kaggeboda. Ingen salt eller sand. Alldeles vit och fin. Man blir nästan snöblind när man åker på den.

I Söndags skottade vi Björne och Mias tak. Här är en fin bild på Mia när hon skottar sin veranda.

Snö1 Sen i Söndags har det kommit ca 40cm mer snö. Kom precis in från en skottningsrunda. Helt sjukt. Tittade på webkameror från Dublin häromdagen. De hade barmark. Nu är det inte så lång tid kvar innan jag sätter fötterna på den underbara snöfria irländska marken.

Inga kommentarer: