Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

fredag 19 mars 2010

En mycket trevlig St Paddys day

I onsdags firade vi St Paddys day. Thomas och jag gick ut för att titta på paraden, men man såg inte mycket. Det var väldigt mycket folk ute. Thomas kunde dock sträcka upp handen och ta lite kort som vi tittade på sen. På kvällen mötte vi upp de andra och hamnade till slut på en lokal pub en bit utanför stan där bara irländare firade. Vi hade jättetrevligt. Jag mådde dock inte så bra så när Jimmi och Jonas skulle åka till sina kompisar och fira vid 11-tiden så åkte vi hem. Igår låg jag hela dan i sängen. Mådde illa och hade värk i kroppen. Skittrtist för solen sken nästan hela dan. Igårkväll skulle vi gå på något som hette "Battle of the bands", men Thomas fick gå själv. Idag mår jag bättre och vi skall kanske hem till Fayes föräldrar och äta middag ikväll.






Inga kommentarer: