Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 11 mars 2018

Det växer och picknick vid sjön

Förra gången jag tog en bild på detta såbrätte, var det bara grönkålen och en liten gurka som kikade fram.
idag ser det ut så här.


Jag har sått lite till idag i ett annat såbrätte, men tänkte inte lägga ut nån bild. Ni får själva fantisera om hur det ser ut.

Vi var nere vid sjön idag. M hade plogat upp en bana på isen och grabbarna åkte fyrhjuling, cross och moppe. Vi grillade korv och snackade skit. Några av vännerna har jag inte träffat på länge. Det var kul att se dem igen.





En liten vovve som heter Gunnel var också med. Hon frös lite om tassarna och fick sitta innanför "mormors" jacka.


Kram.

Inga kommentarer: