Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 27 juli 2010

Bloggtorka

Har inte bloggat på länge. Inte för att jag inte gjort något, utan för att jag inte hunnit.

Vi har varit på loppisrunda med Björne och Mia. Vi åkte mot Älmsta och letade loppisskyltar. Jag köpte bl a denna fina kanna.

Semester 2010 123

Sen har vi varit på yxlan och hälsat på Björnes kompis Benke och hans tjej Sanna. I kiosken vid Yxlans färjeläger kan man köpa goda glassar.

Glass

Benke hade kossor. Just dessa kallas tjurar men ändå.

Semester 2010 (3)

De bjöd på picnic i det gröna med pastasallad och vin.

Semester 2010 (7)

Igår var vi inne i Norrtälje och kikade lite i affärer. Vi tog en fika på Landkrabban för Smulan har stängt.

mia Björn

Jag hittade en båtlyckta som skall hängas upp i “kajutan”.

Semester 2010 124

Nu kurrar det i magen, så jag får väl gå och bre en macka eller två.

Ha det!!!

Inga kommentarer: