Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 11 juli 2010

Första semesterveckan

Det har varit vackert väder hela veckan. Varmt dock. Vi har fått vattna trädgårdslandet och jordgubbarna men resten har fått klara sig själv.

I måndags och tisdags städade jag. Det behövdes. Nu försöker jag hålla det så. Katterna drar så klart in skräp men det är bara att dra fram snabeldraken då.

I onsdags kom Thomas syster Carina. Man och barn lämnade hon hemma. Vi satt ute på verandan och drack gott vin till midnatt. Torsdag firade vi Thomas födelsedag som var i Söndags. Mamma Mayvor och pappa Bosse dök upp vid lunch och vi hade det trevligt under parasollet på verandan. Carinas Richard och dotter Moa kom på eftermiddagen. Vi grillade på kvällen. Carina gjorde världens godaste potatissallad.

Fredag slappade vi i hängmattan. Ungarna badade och killarna hann medlite fotbollsspel.

Semester 2010 014

Semester 2010 011 Semester 2010 012 

 Semester 2010 006

 Igår Lördag, städade jag lite till. Björne och Mia tog båten ut på förmiddagen och vi åkte ut på eftermiddagen och var med ett par timmar. Vi var i lugna viken som förra gången. Gurra med barn var också där. Vi ville inte åka hem.

Semester 2010 022 Semester 2010 020 Semester 2010 021 

Gurra och Martinas båt är så fin och jag är så avundsjuk. Vi skulle skickat hem Gurra i Björnes båt, så kunde vi sova kvar där i deras. Är det någon som har en del pengar över, så ge dem till mig. JAG VILL HA EN BÅT.Semester 2010 023

Hej på er!!

Inga kommentarer: