Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 18 juli 2010

Ålandstripp

Semester 2010 122

Den årliga ålandsresan var trevlig som vanligt. Solen strålade nästan hela resan. Inte förrän vi kom hem regnade det.

Istället för att äta på båten, åt vi sill hemma hos oss. Killarna gjorde en nubbe som de nu kallar “Kaggeboda värsting”. Det är en halv surströmming i ett nubbeglas med sprit.

Semester 2010 120 Semester 2010 119

Tydligen mycket god för de som älskar surströmming. Jag smakade då inte.

Inga kommentarer: