Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

söndag 25 april 2010

Äntligen vår

Underbart väder har närt oss i helgen. Vi har suttit på altanen och fikat i solen nästan hela dagarna. Lite trädgårdsarbete har väl också utförts.

Vi tog Motis på en liten tur till Älmsta efter jobbet i fredags. Första gången som jag åkte med.

Motis och jag2

På kvällen drack vi lite vin med Björne. Mia slöt upp lite senare.

I lördags grillades det.

Bild 062

Gurra fyllde år och vi gick upp till dem och fick smörgåstårta och andra godsaker.Det har också rensats i rabatterna i helgen. Krokusarna har inte ätits upp av rådjuren än.

Bild 066

Rabarberna tittar upp ur jorden

Bild 067

Julia har varit och hälsat på idag. Vi har ätit äpple och hon har vattnat altanmöblerna med blomsprutan. Här “lagar hon mat”. Ser inte riktigt ut så, men man får laga mat hur man vill.

Bild 073

Skopan blev en fin huvudbonad som även Linda provade.

Bild 075 Bild 076

Inga kommentarer: