Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

tisdag 20 april 2010

Kul helg

Vi hade en kul helg i Eskilstuna.  Det är alltid kul där. I fredags gick vi ut och tog en öl. Grabbarna hade mycket att tala om. Jag lyssnade intresserat. Tror det iallafall. I lördags var vi lite bakis. Så här såg det ut.

Bild 039

Bild 045

Som vanligt gick vi till Café Kaka och åt frunch. Jag tycker om Café Kaka.

Bild 055 Bild 049 Bild 051 Bild 052

Har precis kommit hem från en promenad. Igår fick jag stanna hemma eftersom Hjärtat sugit musten ur mina stjärtmuskler i söndags. Hon fick med mig på en promenad runt E-tuna. Hon powerwalkar inte, hon rabiatwalkar. Sussi har ont.

Inga kommentarer: