Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

måndag 12 april 2010

Här skall promeneras

Har köpt en stegräknare idag. Har även införskaffat ett armband till min ipod, Jag blir galen av att inte ha någonstans att stoppa den. Har jag den i fickan så räcker inte hörlursladden upp till öronen. Nu kan jag ha den på armen.Mia och Björn ringde så lägligt när jag kom hem och undrade om jag ville ut och gå. Det blev ca 5000 steg.


Satte några frön i helgen. Får se om det blir nåt. Jag satte gurka, squash, timjan, basilika, persilja, gräslök, och några blommor. Rådjuren är här och tuggar på mina tulpaner. Kanske skall prova att ha dem i salladen. Det kanske är gott.


Thomas är hos sin far. Han har en slang nedkörd genom näsan, ner i magen för att mäta nåt som kan förklara varför han får ont. Det är nog inte kul.

Inga kommentarer: