Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

fredag 2 april 2010

Glad Påsk

Man vill ju önska hela världen en Glad Påsk när vädret är så härligt. Thomas och jag gick påskkärringar igår. Björne och Mia följde glatt med. Vi fick inte mycket godis, men en snaps här och där var nästan bättre.

Påsk 2010 1

Bild 017

I morse blev det en promenad med Emil och barna upp till Gurra & Martina. De bjöd på kaffe och plockade fram utemöblerna som vi kunde sitta och sola oss i. Barnen stojade som vanligt.

Bild 020

Här är Maya och Julia in action. Bild 023

Bild 024

På vägen hem, tog jag lite bilder. Nu ser man att det går en väg ner till badplatsen. Nu är det väl ändå vår ute?

 Bild 025Bild 026

 

Inga kommentarer: