Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

lördag 10 april 2010

Ny helg efter gammal vecka

Veckan har löpt på som vanligt. Förra Lördagen vår vi hemma hos Emil & Linda och grillade lite. Jag glömde kameran hos dem, så det har inte varit kul att blogga. Nu är den tillbaka i mina ägor.

Här fingrar Emil lite i Thomas öra.

Bild 027

Jag tror Gurra blev lite avundsjuk, men gav sig in i leken ändå.

Bild 028

Linda & Patrik hade nog lite trevligt ändå. Märk hur lite Patrik hr på sig. vilken viking han är. Det är ju ändå bara April.

Bild 030

Mia, söt som vanligt. Björne samtalade (och drack) med Jimmy.

Bild 031 Bild 029

Vi har inhandlat två fåtöljer. De andra slängs på tippen eller eldas upp. Katterna stortrivs.

Bild 037

Inga kommentarer: