Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

torsdag 3 september 2009

Jimmi och Jonas flyttar till Dublin

Jimmi guld Jimmi guinness Guldgossar Jimmi faye jonas' Jimmi och faye p bussen JimmiJonas

Min älskade lille son har fått jobb på ett företag som är beläget i Dublin. Orsaken till detta påhitt heter Faye O´rourke. Mamma känner sig lite lessen, men tycker nog att det är något som han skall göra innan han blir gammal och tråkig.

Flytten sker snarast så det är mycket som måste fixas innan dess. Han har ju precis fått en ungdomslägenhet i Vällingby som han måste överväga om han behöver ha kvar. Kanske kan han stå kvar i bostadskön och vänta in ett riktigt kontrakt när han flyttar hem igen.

Vi får väl försöka ordna så att han hinner träffa så många som möjligt innan han åker. Kanske gå ut och äta middag på stan med de som vill. Just nu bor han hemma i Kaggeboda vilket jag är glad över, så jag får tillbringa så mycket tid som möjligt med honom. Självklart åker vi och hälsar på och jag hoppas att han kommer hem lite då och då. Jagfår återkomma med mer info om avresedag.

Kram på alla

 


Inga kommentarer: