Vem är jag egentligen

Jag är en vanlig kvinna som går i vanliga skor. Jag har lite olika intressen men som jag ännu inte behärskar till fullo. Men hur kul vore det om så var fallet. Går och påtar i min trädgård och försöker få det hemtrevligt i huset. Bor tillsammans med Thomas som varit min "gubbe" i 24år. Vi har varsin son, men de är vuxna och har egna hem nu.

onsdag 30 september 2009

Oh, ljuva semester

Har tagit några dagar semester. Hoppas att vädret är bra. Skall ta promenader i skogen. Kanske hittar man lite svamp. Nu borde slånbären vara redo att plocka, så en vända till slånsnåren blir det nog.

Skördade några av de fjuttiga grönsakerna som planterades i våras, och så pjåkiga var de inte.

Bild 003

De röda jätterädisorna är små rödbetor. Jaja, det blev 2 burkar inlagda iallafall. 

Bild 001 Björne och Mia var på besök häromdagen. Jag tvingade dem att sätta på sig mina loppsiglasögon.Bild 002

1 kommentar:

Marre sa...

Hej dalh nu har jag med blog. marremittikaoset.blogspot.com